tysdag 22. mars 2011

Ecuador i bilete

Nå har det gått ei god veka sidan eg kom heim att frå Ecuador. Eg hadde ein fantastiske tur med mange opplevingar. Sit igjen med utruleg mykje inntrykk og ikkje minst gode minner!

Her kjem nokre bilete som viser noko av det me fann på iløpet av turen..

















Første overnatting var i Drammen hjå Bjørg og Mathias.
















Detta reiser me ifrå.. Avising av fly pga kulde..





















Overrekking av bursdagsgåver og andre gåver.. Mykje god norsk kost!







Utsikten frå takbalkongen til hovudkontoret til Misjonsalliansen i region Flor de Bastion.


















Omvising på eine skulen som Misjonsalliansen har vore med å bygd opp.

















Centro Creer, eit senter for funksjonshemma born.
















Emma Lise, meg og Eskil på havnepromenaden i Guayaquil.
















Meg og nokre svære skilpadder.




















Ei utruleg flott Jesus statue :)
















Heteslag??















Fotballspeling på sommarskulen (Det var sommarferie der nede nå).
















Ida og meg...
















i eit Ecuadoriansk selskap :)




















Ein må sova når ein har mulighet..
















Hostellet me låg på i Puerto Lopez.


















Turens første bad :)




















Ida, voluntør for Misjonsalliansen i Ecuador


















Emma Lise og meg.


















Turfølgje :)


Innover i dessa "gongane" låg hyttene me budde i.



Los Frailes :D



Utsikt ned på stranda frå eit utkikkspunkt.



Desse sat me på med for å koma til Los Frailes.



Utsikten frå frukostbordet :)



Stranda i Puerto Lopez, heilt i andre enden av der hostellet låg. Her tok me båt frå då me skulle til Isla del Playa.



Delfinar :D



Havskjellpadda :D



Digga personen i midten der.. MEN det e nå skiltet så va poenget då... :P



Blue footed boobies....



Gutta på tur..



og søstrene "Downhome" :)



Me kunne snorkla på turen då, og detta sko eg jo prøva.. haha.. eg å sjø, stola nå iallefall ikkje på at det der helle vatnet longt ifrå munnen! MEN eg bada nå iallefall :D



Strandå ved hostellet :)



Der va me visst komne te Baños, ein fjellby som ligg på ca 1800 moh. Å viss dåke ser godt itte i bakgrunnen så kan dåke finna ein feil! ;)



Etter 2,5 timar lengre enn planlagt i busstur (totalt ca 10timar), så hadde me ikkje plass på hostellet. Men kjekke så an va han så eigde/jobba der, så samla han saman soveposar, madrass og fira liggeunderlag slik at me kunne sova framom peisen i matsalen. Besta nattå eg hadde på detta hostellet :D



Me var i ein dyrepark, og det var ikkje noko kjekt. Bilete talar for seg sjølv...



Tur på ATV, utleigar hadde lita tru på at me kunne kjøra dei men...



me køyrde opp til ein værstasjon/observasjonsstasjon som observerte vulkanen og varlsa om det var endringar/aktivitet i denne.



Alt ein kan koma på at ska gå ann.. artig!





Eit heller mislukka forsøk på å unngå vatn og sprayboksar med farge... Karneval i Baños!

I Ballenita var me i "Tårnet til Tobias"...

og helste på skogens konge.... snodig...



Ein hoppande glad voluntør, som gleda seg til å få litt søvn når me reiste... Tusen takk for eit utruleg opplegg å 11 heile fantastiske dagar saman med deg Ida!! :D



Ingen kommentarer: